Keliaujame Panemune

Gegužės 16 dienos rytą 5, 6 ir 8 klasės mokiniai išsiruošė į išvyką „Keliaujame Panemune“. Atvykome į Jurbarką, kurį pirmoji valdė karalienė Bona. Pačių rūmų, kuriuose gyveno karalienė nebėra, tačiau mes aplankėme išlikusius du dvaro šoninius rūmus. Pavažiavę toliau išvydome aukštame Nemuno krante, pasislėpusią tarp medžių seną Panemunės pilį su tvenkinių kaskadų sistema. Apžiūrėję pilies vidų, laptais kilome į pilies bokštą.

Kiek toliau mus pasitiko Raudonė – išsidėsčiusi „dviem aukštais“ žemutinėje ir viršutinėje Nemuno terasoje. Per miestelį teka Raudonės upelis, nuo kurio gyvenvietė ir gavusi pavadinimą.
Stačiai kylančiu keliu užvažiavome į antąjį gyvenvietės „aukštą“ ir aplankėme įspūdingą reprezentacinę panemunės pilį – Raudonę. Kopėme pilies laiptais aukštyn, kad iš apžvalgos aikštelės pasigrožėti atsiverenčiais vaizdais. Pavažiavę. pietų kryptimi apsilankėms Veliuonoje, kuri rašytiniuose šaltiniuose minėta kovų su kryžiuočiais metu. O štai ir mus pasitiko šalia Nemuno ir Dubysos santakos įsikūrusio Seredžiaus miestelio didingai iškilęs piliakalnis, vadinamas Palemono kalnu. Legenda pasakoja, kad tai legendinio Lietuvos valstybės įkūrėjo Romos kunigaikščio Palemono kapas. Kopėme laiptais į pačią piliakalnio viršūnę pasigrožėti gamtos panorama.
Kauno rajone ant aukšto Nevėžio kranto aplankėme Raudondvarį, kur netoliese Nevėžis įteka į Nemuną. Raudonų plytų rūmus, dar pilimi vadinamus, iki 1615 m. čia pasistatė Kauno pakamaris V. Dziavaltauskas. Pasivaikščioją parke keliavome į Kauną. Kaune mūsų laukė laisvalaikio ir pramogų centrai. 5-6 klasės laisvalaikį leido uždarame batutų parke “ Jump Space”, 8 klasės mokiniai aktyviai sportavo laipiojimo centre “Miegantys drambliai”. Įspūdžių kupini laimingai grįžome namo.